IZJAVA PUTNIČKE AGENCIJE SHAMS TRAVEL O NEŽELJENIM GOSTIMA I 11-DNEVNOM UŽASNOM PUTOVANJU

Travel agency statement about unwanted guests

Shams Travel d.o.o. uspješno posluje već godinama i ugostio je stotine zadovoljnih gostiju iz cijelog svijeta. Naše pozitivne recenzije na raznim platformama govore same za sebe – o našem profesionalnom pristupu, kvaliteti usluge i ozbiljnosti poslovanja.

Naša je misija oduvijek bila pružiti putnicima nezaboravna iskustva i pokazati im ljepotu Bosne i Hercegovine. Međutim, iako ovaj posao donosi radost, ponekad se susrećemo s ponašanjem koje nadilazi sve granice profesionalnosti i ljudskog poštovanja.


Krajem augusta primili smo zahtjev od gospodina iz Džede (Saudijska Arabija), koji je prethodno putovao s nama u Mostar i bio je veoma zadovoljan našom uslugom. Jeddah (Saudi Arabia), who had previously traveled with us to Mostar and was very satisfied with our service.

Ovog puta, želio je organizirati putovanje za svoje prijatelje – ukupno 9 muškaraca.

Njihovi zahtjevi su bili:

  • 9 jednokrevetnih soba (bez kompromisa)
  • Smještaj isključivo u hotelima sa 4 zvjezdice
  • VIP minibus sa najmanje 20 sjedišta
  • Definisan plan putovanja (unaprijed dogovoren)

Od početka smo naglasili da je tokom vrhunca sezone gotovo nemoguće pronaći 9 jednokrevetnih soba u svakom gradu, jer su hoteli već uglavnom rezervirani. Objasnili smo da bi u određenim gradovima, poput Jajca, Bihaća i Mostara, moglo biti potrebno koristiti hotele s 3 zvjezdice – čiste i moderne – koje su oni odobrili.

Naš tim je odmah počeo s rezervacijama i isplaćivao avanse svim hotelima, budući da je to bio jedini način da se garantuju tražene sobe tokom potpuno rezervisanih datuma. Od gostiju se tražilo da plate depozit od 50%, što je samo djelimično pokrilo naše troškove.

I ako su kasnije u svojim recenzijama spomenuli navodne troškove za „vizne takse“, snažno naglašavamo da im nikada nisu naplaćene nikakve vizne takse.

Prvi problemi – otkazivanja u zadnji čas

Samo 48 sati prije dolaska, obaviješteni smo da neće doći svih 9 osoba, već manji broj. Zatim, manje od 24 sata prije dolaska, rečeno nam je da će na kraju stići samo 7 gostiju.

Pokušali smo kontaktirati hotele, ali zbog prirode rezervacija i već izvršenih uplata, povrat novca nije bio moguć. Odmah smo obavijestili goste i naglasili da ćemo učiniti sve što je moguće kako bismo osigurali da putovanje prođe glatko uprkos tome.

Tokom ovog razgovora, iznesene su uvredljive primjedbe o našoj zemlji: „Vi ste siromašna zemlja, vi to možete riješiti, nemate turista.“ Naš direktor je odlučno izjavio da su takvi komentari neprihvatljivi, prikazavši im direktan prijenos iz Mostara gdje se pred hiljadama turista održavao svjetski poznati događaj Red Bull Cliff Diving . “You are a poor country, you can solve this, you don’t have tourists.” Our director firmly stated that such comments were unacceptable, showing them a live broadcast from Mostar where the world-famous Red Bull Cliff Diving event was taking place in front of thousands of tourists.

Osim toga, odbili su sve naše prijedloge za putne planove, ponašajući se kao da poznaju geografiju Bosne i Hercegovine bolje od lokalnih vodiča i agencije koja ovdje živi i radi.

Šokantno je to što su u istom razgovoru postavili zahtjev koji nam je bio potpuno neprihvatljiv: gospodin je pitao: „Ima li žena koje bi nas mogle masirati nekoliko dana?“ što se očito nije odnosilo na masažu, već na ilegalne usluge. Naša agencija je odmah odbila ovaj zahtjev, jasno navodeći da ni pod kojim okolnostima ne pružamo niti tolerišemo takve stvari i da se prema našim kolegama i cijelom timu mora postupati s poštovanjem.

Problemi sa smještajem

Po dolasku u Hotel Spa Ilidža (4★) u Sarajevu, gosti su odmah tražili ključeve od svih 9 soba, uprkos tome što su sami potvrdili da dolazi samo 7 osoba. Prema politici hotela, sobe nisu mogle biti izdate osobama koje se nisu pojavile, jer njihova imena i dokumenti nisu bili navedeni na listi za registraciju.

Uslijedile su daljnje pritužbe - tvrdeći da je hotel "objekt sa jednom zvjezdicom, a ne sa četiri zvjezdice", što nije istina. Riječ je o uglednom i popularnom hotelu o kojem su naši prethodni gosti uvijek davali pozitivne povratne informacije. Konkretan razlog njihovog nezadovoljstva bio je taj što su starije osobe i porodice bile na bazenu hotela, dok su očekivali "mlade djevojke u kupaćim kostimima". Naš direktor je takve primjedbe smatrao krajnje neprikladnim, posebno s obzirom na to da su svi gosti bili stariji od 65 godina.

Slične situacije su se dogodile i u drugim gradovima u Mostaru Mostaro dolasku u hotel udaljen samo tri minute od Starog mosta, gosti su zahtijevali promjenu sobe. Jedan od njih je insistirao da dobije sobu s direktnim pogledom na Stari most direct view of the Old Bridgeiako je bilo jasno da se to ne može garantirati za svih 9 soba. Kada mu je ponuđena alternativa, odbio je, tvrdeći da „ni ova nije okrenuta prema mostu“. Drugi gost se žalio na tri jedva vidljive mrlje na tepihu three barely visible spots on the carpet, nazivajući sobu „prljavom“, iako je već ležao na krevetu u cipelama.

Nažalost, u nekoliko navrata smo čak primili pozive od hotela u vezi s njihovim ponašanjem.

Prijevoz i dodatni troškovi

Budući da su gosti stigli različitim letovima (12:00, 14:00, 18:00 i 20:30), naš tim je bio angažovan cijeli dan na relaciji Aerodrom – Hotel – Baščaršija, iako je dogovoreni aranžman (na kojem je zasnovana cijena putovanja) uključivao samo jedan transfer za preuzimanje ..

Ponuđena im je mogućnost korištenja našeg modernog kombija umjesto VIP minibusa, što bi smanjilo ukupnu cijenu za preko 1.500 euraali su to odbili.

Tokom putovanja, stalno su zahtijevali promjene – dodatne destinacije bez plaćanja, različite sobe, posebne zahtjeve u hotelima – sve uz odlaganje plaćanja.

Neosnovane recenzije i odbijanje plaćanja

Na početku su se složili da će naši vodiči kupiti ulaznice (jer ih često nabavljamo po povoljnijim cijenama). Međutim, tokom sastanka u Sarajevu, dali su 100 eura po osobi za sve ulaznice za izlet. Kasnije su, u našoj kancelariji u Mostaru, zahtijevali da se taj novac odbije od ukupne cijene, tvrdeći da su "opljačkani", i insistirali su da izračunamo tačan iznos koji su do tog dana već platili za njihove ulaznice. Izjavili su da će se sami pobrinuti za preostale ulaznice.

Također su odbili pokriti nepotrebne troškove bankovnih kartica (uprkos tome što smo im ponudili mogućnost plaćanja gotovinom ili putem online transfera).Na kraju su i dalje dugovali 727KM za karte i bankarske naknade, koje su odbili platiti.

U našoj kancelariji u Mostaru, ponovo su uputili neprimjeren zahtjev - da pošaljemo jednu od naših kolegica sa njima u Crnu Goru. Naš direktor, gospodin Anis, još jednom je odlučno odbacio takvo ponašanje, naglašavajući da je to neprihvatljivo, posebno za muškarce njihovih godina koji imaju vlastite supruge i kćerke.

U međuvremenu, počeli su objavljivati ​​lažne i negativne recenzije na našem Google profilu, dok smo mi nastavili činiti sve što smo mogli kako bismo njihovo putovanje proteklo lagano bez problema.

Naši napori uprkos svemu

Uprkos svim poteškoćama, potrudili smo se da im boravak učinimo ugodnijim. Nakon povratka iz Crne Gore u Mostar, poveli smo ih na vožnju brodom po rijeci Bunici, što nije bilo dio aranžmana. Pokrili smo sve troškove, a za goste je bilo besplatno. Na kraju smo im čak poklonili i male suvenire kao znak zahvalnosti za posjetu našoj zemlji. Naš direktor Anis lično je dočekao grupu, uručio im poklone i uručio im finalni račun final invoice na kojem je jasno naveden preostali iznos. Gosti su se složili da preostali novac mogu dati vodiču kasnije kada im bude zgodno.

Međutim, na putu nazad za Sarajevo, pojavili su se novi problemi. Gosti su pitali da li je njihov sarajevski hotel promijenjen, jasno navodeći da se ne žele vratiti u Hotel Spa Ilidža (4★) iz već navedenih razloga. Bez konsultacija s nama Hotel Spa Ilidža (4★) for reasons already mentioned. Without consulting us, they booked another hotel on their owniako su naši troškovi i rezervacije već bili napravljeni i potvrđeni.

Za posljednji dan putovanjagosti su tražili dodatne usluge:

  • Transferi do aerodroma u ranim jutarnjim satima za jednu ili dvije osobe,
  • Izlet na planinu Vlašić u trajanju od dva sata,
  • Još jedan transfer s aerodroma za dvije osobe ,,
  • Posjeta Baščaršiji sa završnim transferom do aerodroma za let u 20:00 sati.

Naš tim je to prihvatio, bez dodatne naplate, ali ih je podsjetio na neplaćeni dug. Gosti su odlagali plaćanje do posljednjeg dana, kada smo morali insistirati da ili plate ili će putovanje biti odmah prekinuto. Odlučili su prekinuti putovanje, što se može potvrditi priloženim fotografijama i zapisima.

Zaključak

Ovom izjavom, Shams Travel d.o.o. naglašava da smo:

  • ispunili gotovo sve prihvatljive i moralne zahtjeve gostiju,
  • omogućilo im je da posjete destinacije koje nisu bile uključene u početni plan - Besplatno
  • pokrili dodatne troškove o vlastitom trošku,
  • zaštitili su naše zaposlenike i partnere od uvreda i poniženja.

Nažalost, umjesto zahvalnosti, suočili smo se s uvredama, lažnim kritikama i ponašanjem nedostojnim ozbiljnih ljudi - posebno poslovnih ljudi starijih od 65 godina. Teško je povjerovati da takvi muškarci imaju žene i kćerke, a ipak se tako ponašaju prema ženama.

U Bosni i Hercegovini, a posebno u našoj agenciji, snažno podržavamo moralne vrijednosti, štitimo naše žene, zaposlenike i partnere.

Naša agencija već dugo uspješno posluje i dočekujemo sve goste – bez obzira na rasu, vjeru, boju kože ili porijeklo. Međutim, oni koji ovdje dolaze s nemoralnim namjerama ili koji Bosnu i Hercegovinu vide kao „jeftinu i prljavu destinaciju“ gdje s novcem mogu raditi šta god žele, NISU DOBRODOŠLI.

Ovo je prvi takav slučaj u našem dugogodišnjem poslovanju i želimo jasno reći da svako ko dođe sa ovakvim prljavim namjerama treba da izbjegava našu agenciju.

Većinu tvrdnji u ovoj izjavi možemo potkrijepiti snimcima ekrana prepiske i audio snimcima and audio recordings koje smo sačuvali kao dokaz.

Iskreno, bilo bi nas sram da smo majke, supruge ili kćerke ovih muškaraca – a i one bi se trebale stidjeti same sebe u svojim godinama.

Konačno, naglašavamo da smo već započeli proces dokumentiranja cijelog ovog slučaja, a konačni izvještaj ćemo predstaviti na Tourism Agencies Summit kako u Bosni i Hercegovini, tako i u njihovim zemljama.


Ovo je prvi takav slučaj u našem dugogodišnjem poslovanju i želimo jasno reći da svako ko dođe sa ovakvim prljavim namjerama treba da izbjegava našu agenciju.

Većinu tvrdnji u ovoj izjavi možemo potkrijepiti snimcima ekrana prepiske i audio snimcima and audio recordings koje smo sačuvali kao dokaz.

Iskreno, bilo bi nas sram da smo majke, supruge ili kćerke ovih muškaraca – a i one bi se trebale stidjeti same sebe u svojim godinama.


Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *